Kızlar aranızda boşananlar vardır şiddetli geçimsizlik var darp raporum var ben adliyeye gidip aile mahkemesine başvurup dava açıcam tüm işlemler ne kadar tutar acaba para olarak birde dilekçe yazılıyormuş ne dkr süre sonra eşime kağıt gider yardımcı olursanız sevinirim bu konuda bilgisizim