04_Asena Kizlar merhaba sol gözümun altinda beyaz yag bezesi var daha once aldiran oldumu nokta gibi nasil gecer bilgisi olan varsa yardimci olabilirmi
Kevseryldz 04_Asena belki saçma gelicek linç gelicek ama benim göz kapağımda çıktı onlardan bir sürü. Sıcak suyla pamukla sildim sonda iğnenin ucuyla aldım hepsini. İki gün sabah öğle akşam sıcak suyla sildim nemlendirdim geçti gitti 😅
BeyzaLivaLeyla 04_Asena çok hassas bölge normalde evet iğneyle çıkartabilirsiniz ama çok hafif davranın morarabilir yada hydrafacial yaptırabilirsiniz emiş gücü yüksek olduğu için aldığını söylüyorlar
Vuslat23 Ben peceteye sırke surdum koydum üstune gectıler her aksam yaptım , ama gozunuzu kapatın temas yerı yakın oldugundan sırke gozu yakıyo bıraz hıcte çıkmadı tekrarlamadı
Acemianne_ Vuslat23 merhaba göz altında nokta şeklinde beyaz şeyler değilmibende olanınaynısıysa sizin yönteminizi deneyeceğim diğer yöntem bana biraz korkunç geldi😂
Vuslat23 Acemianne_ evet ama dedıgım gıbı göze temas olcakya dıkkat et bıraz yakar gözünde yaş olur sürdükten hmn ardından gözünü kapa bekle bır sure peceteyı cıkarınca da sılme ordakı sırkeyı kalsın(çok yanarsa sil) düzenlı yaptım 4 taneydı bnde sonsuz gittıler yıllardır yk