Ygzmomm Lütfen beğenmeme tuşuda (ne denir bilemedim şu an) olsun. Böylece linçler azalır millet beğenmedim tuşuna basıp fikrini belli eder. 🤭😁
Bal-Kaymak Ygzmomm ☺️ mantıklı. bende en çok foruma tam engelleme özelliği gelsin isterdim. Yani ben engelleyince birini o hala bana yorum yapabiliyor. Başka postlarda da o kişiyi isim olarak da görüyorum . Hiç görmesem keşke. 😂
seymakmtrnsf Ygzmomm Bu tuş olsa bile bence bazıları linçlemeden durmaz. Garibime gidiyor. Ne açılan postu beğeniyor ne de yorumları. Ama hiç bir şey yazmadan görmezden gelmek varken illa ki yazıyor bir şey. Hoşuna gitmediyse yazma dimi.
Gin Bal-Kaymak Bal-Kaymak bende en çok foruma tam engelleme özelliği gelsin isterdim. Yani ben engelleyince birini o hala bana yorum yapabiliyor. Başka postlarda da o kişiyi isim olarak da görüyorum . Hiç görmesem keşke. 😂 +1
Asenana Ygzmomm beğenmeyen geri tuşuna basabilir aslında ama olur mu illllla fikirlerini sunacaklar 😅