Hayırlı geceler güzel anneler bugün sabah kızıma 7.30 da 150 cc mama icirdim ve sonrasında gün boyu hiç mama vermedim hep ek gıda ile besledim çorbalar yemekler meyveler ve akşam yatmadan da 135 cc mama yaptım bitirmesine çok az kalmıştı itti istemedi yani kizlar gün içinde hiç mama vermedim ya acaba yanlış mı yaptım ki hani bu şüpheye düştüm böyle böyle mamayı azaltsam diye düşündüm ben ve birde mama içerken kendi kasıyor itiyor kendince birşeyler yapıyor biberonu bırakıp kalkmaya çalışıyor acaba istemiyor mu diye de düşünüyorum açıkçası normalde gece beslenmemiz yok ama bu geceki duruma bakarak bugünkü yaptığımı yapmayı düşünüyorum ama yinede sierde bilgi verirseniz sevinirim