Erayalpp RuzgarMommys bende öyle diyorum yok yengeç diyor ya yok bağlayan felan ikizler işte 12 den sonra yengeç olur yani
Erayalpp saripasaninannesi ya baktım bakmaz olurmuyum 🤣🤣ama arkadaş ısrarla yengeç diyor gözüne soksam da yengeç diyor burdan herkes de yazsinda burdan da dedim anlatayım kendisine 🤣🤣