Kalps 1 aydır kayınvalidemlerle görümcem ve çocuklarıyla birlikteydim yok elletmedi kendisine. Bitek görümcemin 5 yasında kızına yaklastı. 3 yasında bi oğlu var pnu da istemedi hiç. Şimdide ablamın yanındayım 20 gündür. Ablama daha iyi tabi. 4 yasında da kız yegenim var, dibinden ayrılmıyo onun.Pazar günü yine kayınvalidemlere gidicem. Sırf sosyallessin alıssın herkese diye. Tabi bu süreçte eşimle çok ayrı kalmıs oluyo kızım ama gercekten ne yapacagımı şaşırdım artık 😔