Damalakkoo Doktor bana 1 yıla kadar regl olmamak normal kabul ediliyor, sonrası içinde bir muayene ile sıkıntı var mı yok mu bakılarak karar veriliyor demişti o yüzden normal bir süreç bende 4.5 ay sonra olmuştum. Ama bu saydıklarınızın hiçbirini yaşamadım, kasık ağrısı dışında, bende şiddetli kasık ağrısı çekip ertesi gün regl olmuştum. Belki yaşayan vardır ve bunlar da normaldir ama onun dışında Gebelik şüpheniz var mı? Yani olabilir mi? Bu saydıklarınız gebelikte de ortaya çıkabiliyor çünkü.