Pinareslem İdrar yolu enfeksiyonuna hangi bölüm bakıyor ? Kendim için randevu alcam da bilemedim 1 aydır geçmeyen bir enfeksiyonum var ilaç kullanıyorum ama fayda etmedi
Diana07 Pinareslem canım üroloji kadın Doğum fark etmiyor herhangi bir hekime gidebilirsin idarar testi sonrası antibiyotik başlar. Geçimiz olsun 🙋🏻♀️
Pinareslem Ufakanne midem bulanip istiğfar etmiştim bı kaç gün sonra yanma olmaya başladı sonra ağrı başladı ama çok kötüydü acile gittim kan ve idrar verdim ilaç vermişti kullandım geçmişti bı kaç hafta sonra tekrarladı şuan ağrı vs yok sadece yanma var ve sanki idrarim var gibi sıkışık hissediyorum hep
Zaaf Tedavi etmez ama sirkeli su içip sirkeli suyla banyoda yıkansanız taharet alır gibi düşünün belki geçici rahatlar. Emzirmiyorsanız maydanoz suyu da içebilirsiniz. Kendiniz de araştırın mutlaka ben sadece tavsiyede bulunuyorum
Burcc İntaniye yada enfeksiyon bölümüne gidebilirsiniz. İdrar yolu enfeksiyonu için idrar kültürü isteyin, her antibiyotik malesef sonuç vermiyor. Antibiyogram yapılması gerekiyor. Geçmiş olsun🙏🏻
Pinareslem Ufakanne Evet bunu fark ettim suyu çok içince yanma geçiyor ama bazen canım hiç su istemiyor icesim gelmiyor
Ufakanne Pinareslem ben suyu bıraktığım gibi yanma başlıyor bence o enfeksiyon hep kalıyor Tekrarlıyor 1haftadir midem bulanıyor acaba hamilelik mı diye şüphe eder oldum test yapcam ins enfeksiyon dur.
Ufakanne Pinareslem ben şimdi test yaptım hamilelik yokk okadar Mutlu oldum ki iki kızım var hiç istemiyorum hemen gidip korunma hapı almam gerek bu korku bana yetti bulantı enfeksiyondan demkki sağlam bir doktora gitmem lazım sürekli tekrar ediyor enfeksiyon bıktım Enfeksiyondur bence bulantı hemen başlamaz benim bebeğim 4 aylık ben hala adet olmadım o yüzden korkup gebeliğe bagladim