Her uyandığında emzirdiğiniz için meme emmek için uyanıyor. Aç olmasa da alışkanlık ediniyor yavaş yavaş. Bence hemen bırakın :) yok yakınken dönün benimki 7 aylık saat başı uyanıyordu meme için yavaş yavaş normale dönmeye başladı. Tokluğundan emin olduğum için vermiyorum. Gece mama verin rahatça uyuyun sizde:)