Emn_35 benim kızım 10 gün önce 1 yaşına girdi 8150 kg boyu kız bebek ortalamasının bir tik üstünde doğduğundan beri takibinde olduğumuz doktorumuz boyu ve bas çevresi güzel ilerliyorsa kiloyu çok takmayacağım dedi ve oyle de oluyor. Gayet güzel yiyor her öğününü ama bir sn durmuyor kesinlikle ve sürekli boya gidiyor. Kan tahlillerinin hepsi de vitaminleri de yerinde çıktı ekstra vitamin bile vermiyorum d vitamini haricinde. O yüzden sıkmayın canınızı doktorlar ya da çevremiz hatta biz bile kilosunu dusuk buluyoruz ama sağlıklıysa aslında demek ki bünyesi bu şekilde babası ve babaannesi bebekken çok zayıfmış doktor hatta ailemizi de sormuştu o yüzden genetik de çok etkili bu konuda çünkü benim kızım doğduğundan beri zayıf bir bebek ve raporlu mama bile kullandık olmadı mi olmuyor:)