Didem59 bende de şeker vardı ama insülin kullandım gebeliğimde bebeğim almadı gerektiği kadar aldım o biberon hayat kurtarıyor emin ol bende çok denedim ama ebe tavsiyeyisile aldım mükemmel emzirme danışmanı onu önerdi 3 aydır onu kullanıyorum hatta e bebekte indirimde şu an