Öncelikle kisaca kizimi anlatayım
kızım 10.06.2021 de 4,960kg doğdu (benim gebelik şekerim olduğu için kilolu bir bebek olarak doğdu)
çok şükür sağlıklı herhangibi bişeyi yok
fakat doğduğundan beri doğru dürüst mama içmiyor ne yapıcağımı şaşırdım 😔 iki tane doktora götürdüm hastaneyi aradim coronadan dolayı gitmek istemedim hastaneye kizim suan 2 ay 15 günlük ve 5,950kg normalde daha fazla olmasi gerekiyodu yani kilo daha fazla almis olmasi lazim günde ortalama 500-600ml mama iciyo bugün doktor dedi 1000ml icmesi gerekiyo aslinda ama endiselenme dedi benim kafam iyice karisti ne yapicagimi sasirdim iyice 😔 böyle bir durum yasayan oldumu aranizda ve ne gibi bi yol izlediniz? Biraz uzun oldu kusura bakmayin