Ali128 çocuk istemiyorsanız güzel korunmanız gerek. Doğal yollarla korunma gibi bir şey söz konusu olamaz maalesef. İlaç+prez. Kullandığım halde hamile kaldım şuan 3 aylık kızım. Yanlış kullanım falanda söz konusu değil sağlık çalışanıyım çünkü. Emziriyorsanız 1 sene düzensizlik çok normal ama emin olmak istiyorsanız test yaptırın mutlaka. Ardından güzel bir korunma yöntemi seçip uygulayın 🙏