maviboncukruyasi ben 15 gün oldu bıraktıralı. Kizim cok iştahsızdi zayıftı diye 2 yasina kadar emzirmek istedim gün geçtikçe bagimli oldu hicbirsey yememeye basladi sütü kestirdim yemek yemeye basladi. Ben koli bandini yapıştırdım süt aciyor bitti dedim 1 kere yaptım bir daha istemedi. Gece sütünü 1.5 yasinda bıraktırmistim konuşarak anlatarak cok ağlamıştı çocuğum bu sefer öyle konusarak biraktirmadim. Böyle bir yöntem uyguladim cok şükür süt icin ağlamadi arada gelip anne içeyim mi diyor gel ic diyorum hayir istemiyorum aciyor diyor. Biraktirdim cok şükür yemek yedigini görünce sevincimden duygusalligi unuttum yoksa hep diyordum nasil biraktiracam stres yapiyorudm gözüm doluyordu. Umarim sizde rahat bir sekilde atlatırsıniz ❤️