ikizannesii01 benim ki 16 aylık.
Sabah yumurta, krep tarzı şeyler yapıyorum ama çok çok az yiyor. Patates kızartması ya da tavada küp küp patates yapıyorum onu seviyor artık(önceden sevmezdi). Domates salatalık 1er dilim anca yer.. Zeytin çok sever dilim dilim önüne koyuyorum baya yer. Simit, hamurişi sever.. Peynir olarak da labne lor gibi yumuşak peynir sevmiyor; çubuk, örgü peynir gibi çeşitleri sever onu alıyorum. Pekmez tahin ruşeym karışımı yapıyorum..
Öğlen çorba yapıyorum yanında yoğurtla yedirebiliyorum anca.. Mercimek, yayla, şehriye, terbiyeli tavuk çorbası gibi çorbalar yapıyorum. Mesela çorbalarına semiz otu, ıspanak yeşil fasulye gibi normalde yediremediğim şeyleri de katıyorum.. Tarhana çorbasına asla hayır demez zaten 🥲
Akşam da köfte, mücver, tavuk kızartma, balık tarzı şeyler yedirmeye başladım ufak ufak sevdi gibi bi dönem hiç yemek yediremezdim 🤦🏻♀️ Makarna, pilav, salçalı bulgur pilavı gibi çeşitler yapıyorum..
Kuru baklagiller sevmiyor yediremedim 🙄
Arlarda da meyve, kuru yemiş, kuru meyve ya da yaptığım kreker tarzı şeyler varsa veriyorum..