Quzey Selam anneler. Ben Sezaryan oldum 24 gun gecti killardan nasil kurtulacAgima karar veremiyorum, epilyasyon mu ,agda mi , duk tokucu krem mi? Yardimci olurmu sunuz?
ikizkalpler Quzey ben ağdaya cesaret edemedim Venüs’ün tıraş bıçaklarını kullanmıştım halada devam ediyorum 😄
Erayalpp Quzey ben 40 ma kadar bekledim sonra 40 da ağda yaptırdım rahatladım yaa bence sende biraz bekle sonra ağda dikişlerinin olduğu yeri zaten yapmıyor yani ben yapma dedim dikkatli bi şekilde çok güzel oldu dikişli yeri de ben cımbızla tek tek hallettim oldu bitti 😊sorunsuz hallettim
Quzey Dikislerden yana agda korkuyorum,epilyasyon da zararli ola bilir diye dusunuyorum dikis ustune dusse . Tuy dokicu de ayni. Bilemedim simdi
BBBuse Quzey kesik üstüne ağda yapmayın kuaförler 3 ay ağda yapıştırmıyor oraya zaten ustunde çıkmıyor da tek tük oluyor
Quzey ElifKrc coku jilet e ustunluk veriyo ben de oyle yapcam sonunda galiba .40 gunden sonra mi yaptiniz?
Damla_eflin Quzey Ben Agda Dıkıs ten Dolayı Yapamadım Tuy Dokucu Kimyasal Diye Surmwdım Venusun Tras Bıcagını Kullandım Tek Tuk Oldugu İcin Ben Sorun Yasamadım 🤭
Kirmizii Quzey 40ım çıkınca makine ile kısalttım ben de ağda yapıyorum normalde ama korktum. 2 ay geçtikten sonra ağda yaptırdım ama zaten dikiş üstüne değil. Sorun da yaşamadjm. Ağda en kolayı azcık sıkın dişinizi rahat edersiniz bence 🐥