Merhaba güzel anneler 🧡
Yaklaşık 2 senedir İstanbulda toplu taşımaya binmedim virüs korkumdan dolayı. Yeni korona atlattık bunun şerefine kızımla gezmek istiyorum otobüse vapura falan binicem 😂 kızımda ilk defa binecek görsün istiyorum İstanbul çilesini 😬acaba otobüslerde hes kodu isteniyor mu? Kartlara otomatik yükleniyomuş diye bişey duydum ama yeni kart mı çıkarmam lazım? Bu arada beyaz masaya gitsem anında anne kartını alabilir miyim?