dadaskizi Arkadaşlar bebeği çok gazlı olup mama kullanan , daha sonra hangi mama ile devam ettiniz yada hangi mama daha az gaz yapar , eminim ki yapmayani yoktur ama en azından daha az yapanı onerirmisiniz
Flyblue dadaskizi sma bizde kabiz yapti. Sonra bebelac golda gectik bi sikintimiz yok cok sukur aylardir onu kullaniyoruz.
Zaaf dadaskizi biz smilac kullanıyoruz ve dr brown biberonla veriyoruz mamayı. Baya baya gaz problemini azalttığı söyleniyor. Smilac mama fiyat olarak da uygun.
Sareeninannesi dadaskizi evolvia ac antikolik 3. aydan beri kullanıyorum bütün mamaları denedim hiç biri iyi gelmedi tek iyi gelen bu yeşil kakası sarıya döndü hem yoğun kıvamlı hemde doyurucu kilo alımıda gayet iyi bir sıkıntı yok 0 aydan başlayıp 6 aydan sonrada kullanılıyo fiyatı biraz yüksek gelebilir maddiyat açısından ama gelir olarak sıkıntınız yoksa tavsiye ederim .
Baharbek dadaskizi Aptamil comformil ilk 3 ay gaz ve kabızlık olmasın diye kullandım memnun kaldım sonra normal Aptamile geçtim
DamlaKardelen_ Aptamil kullanıyorduk ama çok gaz yaptı hipp e geçtik mutluyuz eskisi gibi her gün sancımız olmuyor 🙂
dadaskizi DamlaKardelen_ peki bir sürü sikayet var yorumu okudum aklimda o vardı ama soğudum şuan siz hem anne sütü hem mama mı veriyorsunuz
DamlaKardelen_ dadaskizi başlarda öyle yapıyordum ama bebeğim kolik resmen bütün gün ağlardı sütümü çok sağamamaya başlamıştım o yüzden 10 ml süt geliyor şuan ama arttırmaya çalışıyorum sadece mama diyebiliriz o yüzden 🙂
keskebirazuyusam Başta sma kullandım bir süre sonra bebeğim içmek istemedi. Sonra hipp e geçtik 90 CC içiyordu ama bir saat geçince hemen tekrar acıkıyordu doyurucu değildi hipp. Sonra Aptamil denedik onuda zorla içirdim. En son evolvia nutripro kullanıyoruz şu an bi sıkıntı yok inşallah ondan da bıkmaz 😂 1 ay sonra ek gıda ya geçicez mamayı azaltırız artık
Emira1921 Hipp laktossuz hiple başladık smaya geçtik gaz sorunu başladı Aptamil denedim yine olmadı tekrar hipe geçtik rahatız hip bence
dadaskizi Sareeninannesi çok teşekürler maddiyat olarak herkes zor durumda zaten diğerlerinden pekte farkı yok