Duhahlas İyi akşamlar hanımlar sezeryan olalı bugun 10 gün oldu çok şükür Allaha ayaklandım ama. Dikiş yerlerimde sızı ve yanma var bu durumda olan varmı acaba?
DefneBuket Duhahlas Merhabalar çok geçmiş olsun ama şuan için çok normal çünkü daha çok taze sadece dikkat etmelisiniz harketlerinize iç çamaşırınıza kıyafetinize sürtme ve sıkı şeyler şuan için tercih etmeyin 🌼🌼
zeyzey77 Duhahlas Daha 10 gün olmuş 15 günden sonra hızla iyileşmeye başlıyor. 5 ay oldu sezeryan oldum bayağı geçti. Sadece iç dikişler tam geçmemiştir diye çok zorlamamaya çalışıyorum . Onun haricinde herhangi bir sorun yok
ozlm57 Bebeğim 10 aylık ve bende sezeryan oldum aynı şeyler bende de oldu normaldir merak etme benimde şuanda dikiş yerlerimde hissizlik var hissetmiyorum normal dedi doktorumuz acı falan olabilir 2,3 ay sonra bisey deyince falan
Duhahlas ozlm57 2.ci sezeryanım hissizlik var evet ilkinde de öyleydi 7 yıl sonra tekrar sezeryan oldum yanma var ilkinde böyle değildim.
ozlm57 Duhahlas benimde ilk ama bende olmuştu Allah kolaylık versin sapasağlam kucağına alınca o acılar unutuluyor geçicek merak etme 😌❤️
zeyzey77 BBBuse Aynen çok zorlamamak lazım . Zaten çok zorlayınca geriliyor sanki içerden . 60gunde iyileşebilir ama tamamen geçmez . İlk 2 sene çok dikkat etmek lazım
Duhahlas zeyzey77 evet.. Yürürken çok şükür Allaha sıkıntım yok ama yatıp kalkarken sızı oluyor zorluyor
BBBuse Duhahlas estetik dikise her gün batıkon sürmenize neden gerek varmış ki doktorunuz bir sey söyledi mi merak ettim. Bana ikinci gün bir pansuman yaptilar bir daha gerek yok dediler
kubragungor Duhahlas 21 günlük olduk benimde hala dikiş yerim sızlıyor ve göbeğimin altı hala uyuşuk dokununca acıyor