Merhaba kızlar cuma günü kızım ilk defa uçak ile seyahat yapacak ve basınçtan rahatsız olup ağlamasından çok korkuyorum kızm 14 aylık ağlak bi bebek degil ama etkilenecegıni düşünüyorum ne yapmamı önerirsiniz ? Emziriyorum basınç hissetmemesi için ne zaman emzirmeliyim ?