ek gidaya sebzeyle baslamak sindirim, kabizlik, alerjen durumlar ve besin reddi gibi bircok sorunun yasanmamasina faydali oluyor.
- Meyveyle baslanildiginda sekerli olsugu icin sebzeler reddediliyor
- yogurtla baslanildiginda alerji ve kabizlik sorunlari oluyor .
*ilk 8 gün, günde bir öğün olacak sekilde sebze ile basliyoruz öğlen uykusundan sonrA verilecek, once 2-3cay kasigi yeterli olur, gün boyu berilen besin yarım çay bardağını geçmeyecek. Bu ay tadim ayi doyum ayi degilunutmayalim😊
1.gün havuç, 2.gün ıspanak.. şeklinde gittim
sebze listesinde havuç, sakız kabak, balkabağı, tatlıpatates,enginar,ıspanak,pancar,semizotu,yerelması,enginar,brokoli var
8.gün sabah 10da meyveye geçicez camrendede olacak çünkü posayada ihtiyacımız var
bir hafta boyunca aynı sistemde ilerlicez. sabah10 meyve, öğlen uykusundan sonra sebze şeklinde devam edicez. Alerjik bir semptom olmadigi taktirde sebzeler kombinlenerek verilebilir. Bugun havuc kabak yaptik mesela😁
3.haftaya girince tahıl karışımı yapacağız içeriği tam buğday unu buğday ruşeymi, kepek unu şeklinde 9farklı unla karışım yapıp akşam uykusundan önce 100cc suyla pişirip yediricez
*kahvaltı ve corbalara 7. Ayda baslayacagiz,
*yarım çay kaşığı saf zeytinyağı kabızlığı önleyecektir ve sanirim biraz daha lezzet katiyor