Kizlar bebeğim 3 buçuk aylık geceleri ben kalkmasam asla kalkmiyo uyuyo acikmiyomu acaba genelde 12 de yedirip yatırıyorum mamayla besleniyoe bu arada gece ben alarm kurmsam kalkmasam kalkmaz gece ben kalktığımda bile uykusunda yiyor hiç uyanmiyo hiç kalkmazsakda sabah 10 a kadar uyuyor doktorlarda uyuyan çocuğu ellemwyin diyor napicami şaşırdım