sweetasya Arkadaşlar çocuğum dün ateşlendi bu sabah iyiydi ama akşam gene ateşi yükseldi. Calpol çok etki etmedi apirex vericem ama iki şurup arası 4 saat mi geçmesi gerekiyordu 6 saat mi ? Aklım durdu telaştan emin olamıyorum
Cerenmasal sweetasya gecmis olsun,ben callpol ve dolveni 4 saat aralikla kullanirim tabi ates derecesine gore
sweetasya Cerenmasal çok teşekkür ederim. Apirex de dolven muadili güzel düşürüyor doktorumuz bir ara onu önermişti