Kızlar merhaba 15 aylık oğlum var 30 haftalık da hamileyim geçen hafta sağlık ocağında kan vermiştim ebe bu gün aradı ve trombosit değerimin oldukça düşük olduğunu söyledi. (Normal değer 140-150 arası olması gerekirken benim 50 ) doktoruma söylememi istedi doktoruma yazdım evet baya düşük tekrar test yapmamız gerek dedi. Büyük ihtimal sezeryan olacağım ve bu durum nasıl ilerleyecek bilmiyorum. Doğumdan önce kan takviyesi yapmamız lazım dedi doktorum tekrar çıkan kan sonucuna göre. Böyle bi durumla karşılaşan oldu mu hamileliğinde ve nasıl bi yol izlediniz ? Doğumunuz da bi sorun oluştu mu ? Zaten kan değerim de düşük,ilk doğumum da sezeryan oldum ve ameliyat sırasında tansiyon vs epey zorlanmıştım zor bi ameliyat olmuştu.(o zaman böyle bir durumun yoktu ama) böyle durumda karşılaşan oldu mu ? Nasıl bi tedavi uygulandı