Merhaba arkadaşlar 15 aylık bir kızım var. Bir yaş kontrolünde memesinde hafif sertlik farketti doktor. Bir diyet verdi uygulayınca biraz küçülmüş gibi geldi. Ama sonrasında maalesef çevreden kaynaklı diyet bozuldu. Bugün baktığımda hala şişlik var gibiydi. Bu durumu yaşayan var mi?