pinar5595 gayet normal canım bizde de aynı sorun var ikinci ayın başında başladık el emmeye hatta uykudan uyandırıyor kendini o derece doktor normal olduğunu söyledi ellerini keşfettiği için ellerini götürüyormuş ağızına ve bizim ki koyduğumuz her yeri yalıyor sadece eller olsa iyi 😂😂😂