aybukemom 3 gün çok yüksek ateş oldu 39,5 ları gördü. Boğazları kızardı biraz. Şurup içirince fışkırır şekilde kustu. En son fitil kullanmak zorunda kaldım. Sonra ateşi geçti vücudunda çok hafif döküntüler oluştu. Sonra onlar da bir iki güne geçti. Bu hastalıktaki tek tedavi ateşi kontrol altında tutmak anladığım başka ilaç vs kullanılmıyor. Bir anda geçiyor zaten. İnşallah kolaylıkla atlatırsınız siz de geçmiş olsun