Doğumumdan beri Philips Avent göğüs kalkanı kullanıyorum. 2 haftadır ciddi anlamda çatlak ve ödem oluşmaya başladı. Kullanmadığım krem kalmadı. Ve dün fark ettim ki sebebi iyi gelsin diye kullandığım kalkanlarmış. Silikon olan bölümün yapıştırması açılmış ve çok keskin bir hal almış. Göğüsümde ciddi çatlaklara ve ödeme neden olmuş. Kesinlikle aldıkları parayı hak etmiyor. 1 ayda bu ürün bu hale nasıl gelebildi. En güzel duygusal anımın ölümcül acıyla ağlaya ağlaya gerçekleşmesine neden oldu!