Aselim55 merhaba canım benim oğlum 5 aylık. Uyku eğitimi vermeye başladım ama doğrusunu yanlışını bilmem ben şöyle yapıyorum.
İlk önce geceliklerini giydiriyorum altını değişiyorum eee eee yapıcaz biz herkese iyi geceler iyi uykular diye konuşup yatağına yatıyorum daha sonra mama veriyorum almıyorsa emzik veriyorum (emzik tutan bebek değildi şuan vanilya şurubuna batırıp veriyorum) ninni,dua,şarkı,pişpiş hepsini deniyorum hangisinde susuyorsa onu açıyorum başında bekliyorum emziği düşerse takayım geri diye ve dalınca yanından ayrılıyorum. Birde yatırdığın yer fazla aydınlık olmazsa iyi oluyor bence