burjoosphere Selam kızlar avokado malum bebekler için çok faydalı buzluga atıp kışlık yapmak istiyorum acaba olur mu? Nasıl saklanmalı bilen varsa yardımcı olur musunuz:)
Name123 burjoosphere olur neden olmasın görümcem kabuğunu soyup buzdolabı poşetine koyup atmıştı buzluğa çıkarınca çabuk eriyor zaten yedirecegine göre çıkarırsın yedirmeden yarım saat önce çıkarırsın hemen erir öyle yedirirsin bende öyle yapmıştım
Melankoli burjoosphere avokado mevsimi degil ki su an neden saklamak istiyorsunuz? Eylül gibi başlıyor mevsimi.
Name123 burjoosphere rica ederim canm aynen kabuğunu soy dilimleyip at ama yedirecegin zaman yiyeceği kadar çıkarırsın yedirirsin
Melankoli burjoosphere avokado kış meyvesi. Yazın sadece çok kısa süreli yetişmiyor. Onda da illa vermek isterseniz yurt dışından gelenler satılıyor biraz daha pahalıya. Yani saklamanıza gerek yok.
burjoosphere Melankoli himm bilmiyordum mantıklı o zaman teşekkür ederim 🤗 ben yaz meyvesi saniyordum🙈
Melankoli burjoosphere kışın Şok’a has cinsi avokado geliyor. Dışı baya kahve sanki çürük gibi gözüküyor ama içi çok güzel çıkıyor. Onlardan tavsiye ederim❤️