Gokce122 ederiz canım. Bende 4 aylıktım oldum. Emzirmeyi asla kesme. İştahı giderse uykuda emzir öyle emiyorlar. Karantina bitince doktordan probiyotik istersin bağışıklığı güçlenir. Ateşi olursa calpol ver. En önemlisi moralini hep yüksek tut grip gibi bir şey herkes atlatıyor siz de atlatacaksınız inşallah 🤲🏻