Ben emziremedim nerdeyse 15 20 gün sağıp verdim ölücek gibi hissediyodum napıyım herşeyi denedim lanolin krem var kokusu koyun gibi ama onu denedim. İyi geldi ama iyileşmedi tam olarak yine sağarken hametan kremini aile hekimim önermişti onu sürdüm sonra sağmadan önce sodalı (karbonatlı )suyla sildim bu ikisi bana çok iyi gelmişti . İnşallah sizde de işe yarar çok geçmiş olsunnn geçmeyecek gibi geliyodur şimdi sana ama sabır geçiyor Allahın izniyle 🤲🏻🤲🏻