BuketCumaAli geçmiş olsun
.bende 10 gün olacak pozitifim. Emzirirken çift maske kullanın. Her temasta ellerinizi yıkamaya çalışın. Beim oğlum 9 aylık malesef maske takinca falan anında alıp çekiyordu kendisine de geçti ama çocuklarda fok ciddi seyretmiyor. Bizimki 2 gün ateşlendi sonra direkt geçti çok şükür. Sizde telaş ve stres yapmayın. Maske ve hijyene dikkat edin. Ben ilaçları kullanmadım emzirdigim için. Şiddetlenmedikce kullanmak istemedim. Vitamin ve parol kullanıyorum. İlk günler çok agrım vardı çok şükür daha iyiyim. Sizede geçmiş olsun