aloeverrra malesef tanışma,kaynaşma dönemlerinde bagirmisligim var 😟 Ama o gözler anlar gibi baktıktan sonra, öyle zor zamanlarda yutkunuyorum , tek çaresinin ben olduğumu ,benim de ona bağırma hakkımin olmadığını hatirliyorum 🤲 Her zaman halime ,varlığına sukredip sinirimin yönünü duaya çeviriyorum 🤲🥰❤️