10sare Yelekciseda evet en fazla 2.5 saaat uyanık kalmaları gerekir yoksa çok yorulursa uykuya geçişi zor olur
Zlm Yelekciseda alışmışlar heralde benim kızımda akşam uykusuna 11 de geciyo bı kere 10 da uyuttum 11 e 10 varken kalktı ille 11 de uyuyacak yine 😄