merhaba anneler. 5 aylim kızım geçen hafta hastalandı antibiyotik iğne ve surup kullandık. o zamandan beri meme reddi yaşıyoruz. ne memede ne biberonla içmiyor. sadece uyurken zar zor emziriyorum. bu durum kalıcı olabilir mi. emzikte kullanıyor acaba emzikten dolayı mı çocuğum memeden kesilecek die korkuyorum.. bizim gibi olanlar var mi bi akıl verin.