Ay zamanlarda bizde yaşadık her gün aynı saatte ağlamaya başlıyordu gaz dedik başta biogia kullandık sadece iki ay sonrasında bıraktım çocuk kakasını yapamıyor önce iki gün sonra üç gün sonra beş gün derken şimdi sekiz günü buldu biogia bıraktım bende sadece hakiki zeytin yağ veriyorum o rahatlatıyor iki üç güne düştü şükür bakalım ins ek gıdaya başlamadan tamamen kurtuluruz bide süt ürünlerine alerjisi olabilir demişti doktor kestim ondan sonra gazı geçti. Şimdi 3 ay 27 günlük