Her şeyi denediysen ve uyanmıyorsa yapacağın tek şey var. Çünkü bebek seni emdikçe kaka yapacak ve sarılığı öyle atacak. Emmiyorsa hemen kalk sütünü sağ ve kaşıkla ya da şırıngayla içir. Özellikle geceleri 2 saatte bir kalk emzirmeye çalış emmiyorsa sağ ve içir . Başka çare yok ve mutlaka dediğimi yap mutlaka. Eğer yoksa makinen elinle sağ 1 kaşık bile yeter inan bana