AntiFilozof ben sürekli kendim de boyarım kuaföre de giderim en koyundan en açığı da yaptım direk geçişlerde. Ama ben siyah saçımı hep bir ton iki ton açık renk boyaya boyaya hafif hafif rengini açtım sonra kuaföre gittim, direk açıcı da vurdurdum çok. Hatta kışın saçlarım siyahtı estiler bana gittim açık kumral yaptım önümü de sap sarı yaptırdım 😂500 tl bayıldım ama 🙊