Kızlar ya sütünüzün fazla olduğunu bebeğinize yettiğini nerden anlıyorsunuz? Örnek veriyorum forumda bazı annelerimiz süt+ mama gidiyoruz diyorlar mamayı neye göre veriyorlar yani anne sütü azsa bunu nasıl anlıyorlar? Ayrıca sütümün kalitesini nasıl arttırabilirim diye postlar görüyorum kaliteli kalitesiz olduğunu nasıl anlıyorsunuz? Gece oldu mu bebeğim uyumuyor sürekli aranıyor doymuyor mu oluyor ya da sütüm mü yetmiyor Bebeğim 1 aylık olacak bilmediğim için soruyorum