Mom06 başınız sağolsun 🙏🏻 Ben yeğenim ameliyat olacağında çok üzülmüştüm çok küçük diye. Ameliyat oldu yoğun bakıma girdi odalar ikişer kişilik yanında 10 yaşındaydı sanırım dünya güzeli bir kız çocuğu kalp nakli bekliyormuş üç aydır orda yatıyor yapay kalp cihazı elinde. Dışarı çıkması yasak çünkü mikrop kapma riski var. O an şükrettim yeğenim ameliyat olup iyileşebiliyor o kızcağız nakil olmazsa hep orada kalacak. Allah insana hep bir şükür yolu gösteriyor ablanıza da farklı yönden göstermiş