Muls Bebeğim 4 aylık, gündüzleri çok uysal akşam oldu mu durduk yere ağlamaya başlıyor uyutmada zorlanıyoruz bunu yaşayanlar oldu mu bu aylarda.
herseySeninleguzel11 Muls Benim bebeğim de uyku saati yaklaşınca akşam çığlık çığlığa ağlıyor dün duşa soktum da öyle rahatladı.
Muls Esmos26 Muhtemelen aynı sıkıntıyı yaşıyoruz, tüm gün hiçbir problem yok fakat akşam uykusuna geçişte kriz oluşuyor bizim de uyuduktan sonra hiçbir sıkıntı kalmıyor
Esmos26 Muls aynen öyle bizimde uykuya dalıncaya kadar içi çıkıyor ağlamaktan telefondan bebek uyutucu diye bir uygulama indirdim oradan s kurutma sesi kolik müziği falan açarak dikkatini dağıtıyorum biraz
Sevgiela Benim kızım doğduğu ilk günden beri öyle akşam 7 oldu mu başlar mıyıldanmaya sonra ağlama tabi bir gün aksatmadan aynı 4 aylık olduk ne zaman geçecek acaba