Merhabalar 4 aylik oglum var emerken falan terleme oluyo tamam efor sarfettigi icin deniliyo ama birde uyurken asiri terliyo bu durum beni tedirgin ediyo acikcasi tamam yaz ayi fakat aksamlari evimiz serin oluyo gece emzirmeye uyandiginda dosegi sırılsıklam olmus oluyo her defasinda geri yatirmadan dosegini ters tarafini ceviriyorum ustune yatirmamin imkani yok o islakligin bakinca bile kafasina terler boncuk boncuk gozukuyo elimi surdugugumde elimi resmen suya sokup cikarmisim gibi oluyo bu kadar asiri olmasi normalmi acaba 4 aylik kontrolune gidecegiz yakinda doktorunada sorucam ama benim gibi olan anneler varmi merak ettim cevaplarsaniz sevinirim