Moommyys 7 aylık hamıleyken covıd oldum ve cok daha yenıydı vurus doktorlar bıle bsy dıyemıyordu benı rahatlatacak spyledıklerı tek şey nasıl bırsey olur bızde bılmıyorz cunku cok yenı diyorlardı tabı duyunca daha da psıkolojı altüst oluyor. Öncelikle sakın olun gecıcek morali yüksek tutun hıjyen cok onemlı soğan sarımsak sırke lımon tüketin sureklı bol su ve C vutamını ve maskesız dolaşmayın çocuğunuzu almadan ellerı yıkayın cok temas kurmamaya çalışın gecıcek moralınızı yüksek tutun bebegınız tahmınıniz den daha güçlü emın olun