Kızım şuan 9 bucukt aylık bebelac Gold kullanıyorum 2 numaradayim herkes 3 numara kullanmam gerektiğini söylüyor 9-12 ay 3 numara oluyormuş bütün mamalarda öyle yaziyor ama Bebelac gold da 1 yaşından itibaren yaziyor neden Bebelac 3 diğer mamalardan farklı şuan hangi numaraya geçmem lazım