Baby-mom1 Merhaba hanımlar sezeryan olarak doğum yaptım 1 hafta önce dikiş yerimin hemen üzeri serçe parmak kalınlığında şişmiş doktorum ödemdir geçer dedi ama yanıyor sanki arada sızlıyor enfeksiyon olarak sorun olur mu başına gelen var mı
Morfrenk Baby-mom1 benimde öyle oldu sonra dikişlerim patladı hiç dinlenmediğim için, sonra iltihap felan uzun bir iyileşme süreci.. Kısacası kendini yorma, kolla
Baby-mom1 Morfrenk teşekkür ederim bebeğim dışında ev işi ile fazla uğraşmamaya çalışıyorum ama her zaman yatamıyorum işte merak ediyorum
Eminetbr Morfrenk benımde bır ay oldu doğum yapalı ıkı gündür dıkış yerlerimin üstü göbeğimin altı agrıyor yanma oluyor bazen ılk kez yaşıyorum böyle bır durumu neden acaba
0znur Baby-mom1 Şuan bebeğim 5 aylık olacak kesin bir tarih veremem. Takip etmedim çünkü. Bir baktım düzelmiş. Doktorum da düzelecek demişti zaten
Aselruya 32 gün önce sezeryan oldum hala iltihap devam ediyor düşük miktarda dikişlerim alındığı zaman bizde ödem farkettik bayagı uzun antibiyotik tedavisi ve hastanede yatış falan çok sancılı bir süreç
Lay Benim de şişmişti öyle hiç geçmeyecek sandım ama sorunsuz kendi kendine geçmişti ne zaman geçti hiç hatırlamıyorum.
Baby-mom1 Lay ne güzel inş benimde hemen geçer yaz ayı olduğu için terleme çok oluyor sizin yaz kış ne zamandı
Eminetbr Lay valla belden aşağım sankı halan hissiz yanma uyuşuk dokunamıyorum resmen dıkış yerlerine kızarıklık var
29052021 Baby-mom1 tekrar gidemedim malesef. Siz doktorunuzla görüştükten sonra bana da bilgi verirmisiniz rica etsem?
Lay Baby-mom1 şubatta doğum yapmıştım terleme olmamıştı hiç. Ama görüntüsü beni rahatsız edecek kadar şişti
Deleted12 Baby-mom1 doktorum bana batikonla temizle dedi. Sürekli gazlı bez koy dedi. Yo yakmıyor valla ben ameliyattan 3 aya kadar sürdüm ara ara pişik oluyordu ilk başlarda patladı şu aktı doktorum enfeksiyona baktı ancak enfeksiyon çıkmadı gene tedbir olsun diye antibiyotik kullandım ama antibiyotik kullanırken de şişip şu akıyordu galiba vücutla alakalı birşey. Temiz tutar batikon sür birşey olmaz.