Efruz çok teşekkür ederim. Size de çok geçmiş olsun. Bizim şu anda her şey iyi çok şükür. 1 temmuzda tamamen çıkardık bandajı şükürler olsun 🙏🏻 sizin bebeğiniz de iyi olur Allahın izniyle. Derecesi nasıldı? Bizim sol kalçası tam çıkıktı tip4 ve açı bile ölçülemiyordu, en ileri seviyesi. Bizimki bile iyi oldu 🙏🏻 sizin de olur inşallah 🙏🏻