3 aylık bebeğim var tam 3 ay 5 günlük. Doğduğundan itibaren mama ve meme ile besleniyor. Kızım son 1 aydır 90 cc mamayı 3.5 saatte zor yiyor. Devamlı emziriyorum, emzirmeyi bırakmadım. Sütümde illaki biraz olsun artmıştır ama hani doyacak kadar sadece sanmıyorum keşke olsa. Bugün mesela koskoca 1 günde toplamda 200 cc mamayı zor içirdim. Sütümün yetiyor olma ihtimali var mıdır? Aç olan bebek durur mu? Doyduğunu anlayamıyorum mamalar hep boşa gidiyor. İyice bunaldım. Bir fikriniz varsa okumayı çok isterim.