Merhaba hanımlar 11 ay 23 günlük oğlum var. Sürekli ya vuruyor (şu aralar azalttı vurmayı), ısırıyor yada cimiyor. Kafasına falan da vuruyor. Bunlar normal mi. Sorun ne bilmiyorum . Bu durum beni çok üzüyo ve kafama takılıyor. Şu 2 gündür öğle uykusuna da yatmıyor uyutamıyorum. Genel durumunda bir sorun yok oyun oynarken falan iyi. Sizin bebekleriniz nasıl. Pedagog veya çocuk gelişim uzmanı arkadaşlarımız varsa da aramızda ayriyeten bilgi verirlerse çok mutlu olurum. Teşekkürler cevaplarınız için şimdiden