Teacherr Kızlar doğum sonrası ilk adetimi 40’ ım çıktıktan on gün sonra oldum. çok yoğun değildi. İkinci çok yoğun geçiyor. Doktora gitmeli miyim sizde de böyle oldu mu?
balpetegimmmm Teacherr ben 3,5 ay sonra oldum ilk deda şakır şakır kan kaynımdam öleceğim sandım 😂😂 ama bitti çok şükür 6 günde
Melis2021 Benimde aynı oldu 50 qünlükken lekelenme şeklinde oldu 4cü ayımda adet oldu çok yoğun oldu karnım bile çok agrıdı 4 gün sürdü bitti